La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

miércoles, 20 de julio de 2011

SANT VALENTÍ 2010

Avui es el dia dels enamorats, i li faré un soparet especial, un sopar romantic amb vinet i amb espelmes, ben bonic, realment es una nit especial perque avui m'hauria d'haver vingut la regla i no ha fet aparició, pero encara no vull cantar victoria, encara que soc un rellotge pot ser que sigui un retras pero jo em sento diferent sé que estic embaraçada ja ho he estat una vegada i se la sensació que tinc al cos i al pit pero avui disfrutarem de la nit i si tot va bé la setmana que ve farem un test.

No hay comentarios:

Publicar un comentario