La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

jueves, 21 de julio de 2011

16 D'ABRIL DE 2010 12 SETMANES! AVUI ET TORNAREM A VEURE!!

M'ha passat el temps tan a poc a poc!! Avui estem de 12+2 i toca ecografia, la por a perdre't ja m'ha passat una mica pero ara en tinc un altre, que estiguis bé, que creixis forta, que tinguis bé els peuets i no heredis el que té el papa, ..... tantes coses hi ha que em preocupen!! Una amiga em diu que aixó es ser mare, patir per tot!!
Portem aki tot el matí el papa, l'avia i nosaltes i per fí a les 13.20 ens criden, jo em poso nerviosissima, tinc tantes ganes de veure't!! Ens aten el Dr. Albaigés una persona fantastica que ens atendrà a partir d'ara. Comença l'ecogarafia i aquí estas, donant uns salts impresionants medeixes 13.6 cm i no pares ni un moment de moure't, el teu cor segueix bategant correctament, i els teus peuets estan perfectes. Marxem il·lusionats i molt més tranquils, ara fins a la proxima se'm fara molt llarg!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario