La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

viernes, 29 de julio de 2011

9 D'AGOST DE 2010 ECO 4D

Avui es un dia molt bonic, veurem la teva careta lo millor possible, contant que estas a la panxa. Estic molt i molt nerviosa, tinc tantes ganes de veure't, saber com son les teves faccions, a qui t'assembles, .... Son les 12.15 i arribem al Biogest, la clinica on per fi et veurem, jo m'estic menjant un "bollicao" per a que et moguis molt amb la xocolata. Per fi entrem, m'estiro a la camilla, em posen el gel congelat a la panxulina i flassssh .... aquí estas! ets preciosa!! quines galtones! et mous tota l'estona, t'agafes les cames, empasses liquid amniotic, et grates el nas amb la placenta, et rasques les orelles com el papi. ets tan bonica!! la primera impresió m'ha semblat que t'assemblaves a la cosineta Helena, el papi diu que t'assembles a mi i des d'aquest moment ja sabem quina carona tens i no ens cansem de mirar-la, des d'avui ets la nostra "MOFLETES"


No hay comentarios:

Publicar un comentario