La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

miércoles, 20 de julio de 2011

26 DE FEBRER 2010 PRIMERA VISITA A LA LLEVADORA

Avui tenim la primera visita amb la llevadora, em fa molta il·lusió, per sort a l'altre embaraç no hi vaig anar, menys records per torturar-me, arribem i m'aten una noia molt i molt simpatica es diu Inés i el primer que penso es que m'encantaria que estigués amb mi el dia del part pero se que no podrà ser perque jo pariré en un hospital d'un altra ciutat i no crec que ella vingui jejeje, em fa totes les preguntes i em dona el carnet de l'embaraçada, quina il·lu!! Em diu que em faran la primera eco a les 12 setmanes i jo li dic que despres del que em va passar no em deixi patint fins a les 12 setmanes i la llevadora "solete" em diu que me'n faran una a les 9 setmanes.
Maxem d'alla contentissims i mes il·lusionats que mai amb el nostre carnet sota el braç!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario