La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

jueves, 21 de julio de 2011

11 DE JUNY DE 2010 ¿NEN O NENA?

Avui es un dia molt i molt emocionant, et tornarem a veure i sabrem si ets nen o nena. El papi vol que siguis un nen pero arribats a aquest punt ja no li importa, jo vull que siguis una nena, si ets un nen, m'es igual pero realment al fons del meu cor vull que siguis una nena.
Tenim una barreja de noms per posar-te, fins ara has sigut la "judi" com no, de judía. Pero ara ja estem buscant el nom que tindras, si ets nena ho tenim molt clar, a mi m'agrada un nom fa moooolts anys i sempre he dit que si tinc una nena es dira CARLA, al papi li agrada així que en aixó estem completament d'acord, tenim més problemes si ets un nen, jo vull que et diguis ERIC i el papi AXEL, a mi el seu no m'agrada gens i ell no vol el meu per no deixar-me guanyar, també ens ronda MAX, pero si ets nen tindrem una petita lluita.
Son les 10 del matí, entrem a veure't i sorpresa!! estas bocaterrossa, se't veu la columna perfectament pero res mes, em diuen que mengi algo dolç a veure si t'animes i et gires i en una estona ens tornen a cridar.
Sortim de la consulta i el papi va a buscar un suc de taronja mentre jo em menjo unes galetes de xocolata que porto al bolso, passegem i fins i tot saltem, tot per a que et donguis la volta!!
Ja son les 11 i ens tornen a cridar, passem a la eco i taxaaaaaan!!! ara si!! el ginecoleg comença a mirar i ens diu que primer el deixem mirar a ell i després li preguntem, comença a mirar i el primer que es veu son uns peuets perfectes, el papi plora d'emoció al veure'ls! t'ho miren tot i ens diuen que estas perfecte, que ho tens tot ben format i que si volem saber el sexe, SIIIIIII clar, quins nervis!! llavors el doctor diu, NENA 100%. L'avia plora el papi també i jo tinc els ulls negats de llagrimes. Per fi et podré cridar pel teu nom CARLA




No hay comentarios:

Publicar un comentario