La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

miércoles, 20 de julio de 2011

19 DE FEBRER DE 2010 UN GRAN DIA

Porto 5 dies de retras i ja no em puc esperar més, jo se que estic embaraçada m'ho noto i ho vull saber !! 
Decideixo anar a comprar un test i fer-me'l i .................
En aquest moment sento una gran barreja d'emocions. Estic molt i molt contenta perque comença una nova etapa, tinc una vida dins i soc molt feliç, per fi el meu buit s'omplira, pero de la mateixa manera tinc moltissima por, i si el torno a perdre?? no ho podré soportar, ell està també com jo, content i espantat pero a dins meu sé que anirà bé, no puc tindre tanta mala sort dues vegades. Decidim que ens esperarem per a dir res ja que l'altre vegada ho vam dir molt aviat i despres ho vam passar fatal i li expliquem al seu millor amic i a la meva millor amiga i com no a la meva mama.
L'important es que comença el meu PETIT GRAN SOMNI

No hay comentarios:

Publicar un comentario