La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

viernes, 29 de julio de 2011

EL SOC PETIT I LES MEVES COMPANYES DE VIATGE

Una amiga de tota la vida escriu en un forum de mamis, jo també pero molt de tant en tant al Crianza Natural, pero em crida molt l'atenció que les mamis del Soc Petit, el forum on escriu la meva amiga, son més aprop, hi ha gironines, barcelonines, lleidetanes i fins i tot gent de prop de Tarragona, i aixó m'agrada i em crida molt l'atencíó perque, que millor, que compartir el temps que ens queda d'embaraç amb les MAMIS D'OCTUBRE DE 2010. Noies de prop d'on visc i que estan passant pel mateix que jo.
Fa uns dies que ho se, pero avui he decidit escriure-hi, es el 19 de setembre i aquest es el meu missatge:
"Hola noies!!!
Una miqueta tard pero si em voleu teniu una nova companya, una amiga em va parlar d'aquest fòrum i he decidit unirme a vosaltres.
La meva DPP es el 27/10/10 pero me n'han donat un altre per al 14/10/10 així que possiblement s'avanci la cosa, no se kines dades us doneu pero jo tindre una nena i es dirà Carla.
Espero anar-vos coneixent.
Una abraçada!!!"

Allí hi coneixo noves amigues, justament avui ha nascut el Joan de l'AMORCITO, les bessonetes de la MONSAL tenen 9 dies i avui ens explica la cronica i l'evolucio de les peques, la BBYA ha caigut a quatre grapes i porta tot el dia de relax pero fent rentadores i secadores, la MIRICR va a un dinar amb els cosins, la pobre NOEELITA esta aixafada perque ha mort un amic del seu germà, la YVET esta amb la robeta mobles, preparant-ho tot per la nena, la TILINETA fa repós i avui per desgracia han ingressat a la seva iaia, l'EMANENS es la primera que em dona la benvinguda, poc a poc ho fan les demés, i diu que es mare setembrera (al final serà de l'octubre jejejeje), la PAQUI77 entra a donar l'enorabona a l'Amorcito i al·lucina del poquet que ens queda, la DUNA8 ha anat a dinar amb uns amics, la MUNTSA porta tot el dia a casa de sa germana, han estat fent coses al jardí i esta feta pols, la SILVIAPML apreta les dents de nit i aixó es perque esta nerviosa perque veu que s'acosta el part i perque despres ho vol fer tant bé com pugui amb la seva bitxi i pensa molt en la seva mare, la FLOTI es la que ha creat el post i hi ha altres persones que coneixeré mes endevant com la LORELAINA, la CISCA, la PUNXETA, la PIETRAFILLA, l'ALISAGA, la MAC, la NEISAROX, la SARALA, la RAGI i d'altres noies amb les que he perdut contacte pel camí.
Noies, per a mi sou com a amigues de sempre, em desfogo amb vosaltres, ens donem concells, estimo molt a tots i cada un dels peques i el més importat es que hem compartit i estem compartint algo molt bonic, estar embaraçades i ser mares. Avui per avui totes formeu part de la meva vida Un petó a totes!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario