La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

jueves, 21 de julio de 2011

3 D'ABRIL DE 2010 ANUNCIEM QUE VENS EN CAMÍ

Avui es el meu aniversari i anem a sopar amb la nostra colla d'amics, ja estic de quasi 11 setmanes i decidim que es hora de dir-los que serem un més, em passa una anecdota molt graciosa quan estem esperant per marxar, resulta que al sopar som 13 i una de les nostres amigues, la Susana, pregunta "¿no estais ninguna embarazada?" totes contesten menys jo que em quedo parada completament.
Arribem al restaurant i ella seu al meu costat i li dic que som 14 pero que fins al postre no ho sabran, es posa molt contenta, i em diu que ho digui ja que ella vol fer-me un petó i es passa tot el sopar nerviosa.
Hem acabat de sopar i em donen els regalitus ja que tinc l'atenció ha arribat el moment de dir-ho:
"-Bueno guapos muchas gracias por los regalitos y que sepais que, si todo va bien, a finales de octubre seremos uno mas!!"
Es tot tant bonic!! La Susana se'm tira al coll per fer-me els petons que porta tot el sopar desitjant, hi ha més d'uns ulls negats amb llagrimes, els nois feliciten al papi que el tenen aprop i tot son crits i rialles.
Realment un aniversari molt i molt especial!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario