La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

miércoles, 20 de julio de 2011

25 DE MARÇ 2010 PER FI ET VEUREM!!!

Estic mosca, cada dia, cada cop que vaig al lavabo no puc evitar mirar-me el paper per por de veure-hi sang, pero estic molt il·lusionada perque avui arriba un gran moment, veurem a la nostra mongeteta per primer cop, el meu germà te bessones i la gent em diu que seran dos!! estic nerviosa i tinc moltes ganes de que arribi el moment.
Son les 6 de la tarda i em criden a la consulta, entrego el carnet de l'embaraçada i arriba l'hora comença la eco i allí estas,només veure't se'm neguen els ulls de llagrimes i miro al teu papi, estas soleta, no son bessons!! ja se't distingeig el cos i els bracets, el caparró i el més important escoltem la melodia mes bonica del món que es com batega el teu cor, batega fort i rapid i ens diuen que estás molt bé i que no ens hem de preocupar de totes maneres per coses del teu pare i meves ens envien a ARO a l'hospital on naixeras i es allà on ens visitaran a partir d'ara. Avui ha sigut un dia molt especial!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario