La maternitat és el millor que li pot passar a una dona, és dificil, en ocasions et passen coses tirstes que et fan ensorrar pero és molt bonic i gratificant. Aquest blog és per la Carla, el meu petit gran somi i la personeta que em fa la mama més feliç del món.

jueves, 21 de julio de 2011

8 DE JUNY DE 2010 UNA SENSACIÓ INDESCRIPTIBLE

Demà fem 20 setmanes i estem sopant a casa de la teva padrina, hem sopat molt bé una sopeta i ficandó i ara ens anem a seure al sofà, em poso comoda i poso les mans a la paxa, damunt teu com tantes altres vegades i de sobte.... PAM!! un cop, m'aixeco d'un salt i el papa em diu "¿que te pasa?" i jo li dic "no lo sé" i .... PAM!! un altre cop, i dos mes!! a mi se m'omplen els ulls de llagrimes, quina emoció! quina sensació més bonica i alhora unica i idescriptible, per fi noto els teus moviments i es el millor del món. Des d'aquest dia ja et noto i m'encanta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario